Terug naar keuzescherm

Van Alkemare Beheer

Klachtenformulier

Dit formulier is bestemd voor de huurders en gebruikers van locaties die worden beheerd door ons kantoor. Heeft u overlast van medegebruikers, lekkage en/of andere problemen en/of klachten dan kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.

Wij nemen ontvangen berichten zo spoedig mogelijk al dan niet direct na ontvangst in behandeling. U ontvangt per email bevestiging van ontvangst en/of eventuele voortgang. Geeft u ook duidelijk een telefoonnummer weer waarop u bent te bereiken, bij voorkeur uw mobiele nummer.

Let op: Vult u als adres in het adres waarop uw klacht betrekking heeft!

Testimonials

  • J. Rijnaarts, particuliere belegger

    “Ik had al goede ervaringen met Van Alkemare in het verleden. Zij hadden een aantal huurbemiddelingen gedaan, waarbij ze uitblonken in stiptheid, snelheid, accuratesse, deskundigheid, betrouwbaarheid en een prettig contact. Ze doen wat ze beloven. Ik heb een erg goede ervaring met de correcte en prettige samenwerking.”
  • R. Jongejans, Particuliere belegger

    “Reeds een jaar of negen doe ik zaken met Van Alkemare. Na jaren te zijn vertegenwoordigt door Nico Zuurbier heeft zijn zoon Nick nu mijn onroerend goed in beheer. Deze overgang verliep vlekkeloos en vader en zoon zijn duidelijk uit hetzelfde hout gesneden. De moderne, accurate en doelgerichte aanpak van dit kantoor zorgen voor rust in mijn portefeuille. Deze vorm van persoonlijke aandacht heb ik in mijn carrière nog weinig mogen constateren.”
  • H. Steenhagen, Jahani BV

    “Gewoon goed beheer en aandacht voor onze wensen en belangen. Erg prettig om exact te weten wie onze belangen vertegenwoordigen door te werken met dit familiebedrijf. Goede communicatie over de stand van zaken binnen onze portefeuille, korte lijntjes en altijd bereikbaar voor overleg.”

Waarom

  • 1

    Duidelijkheid.

    “Uw beheerder stelt duidelijke regels en handhaaft deze. Afspraken worden schriftelijk overeengekomen. Duidelijkheid voorkomt discussies.”
  • 2

    Wet en regelgeving

    “Uw beheerder is goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving en waarborgt uw belangen in elke situatie door vooruit te denken.”
  • 3

    Probleemoplossing

    “Uw beheerder neemt het contact over met uw huurders en neemt u alle werkzaamheden uit handen. U staat niet langer alleen in lastige discussies, uw beheerder neemt uw zaken waar en lost problemen voor u op.”
  • 4

    Rendement

    “Uit resultaten blijkt dat een goede verzorging van uw vastgoedportefeuille, bestaande uit een goede staat van onderhoud van uw vastgoed, professionele aandacht en een goede relatie met uw huurders, leidt tot optimaal rendement.”
Horeca ondernemers advies Horeca- & bedrijfsmakelaardij
Webdesign - Techniek - Hosting: Qball Internet B.V.