Terug naar keuzescherm

Van Alkemare Beheer

Introductie

Van Alkemare Vastgoedbeheer: "Ondersteuning voor de vastgoedbelegger"

Van Alkemare Vastgoedbeheer is onderdeel van de Van Alkemare Groep en is gespecialiseerd in vastgoedbeheer voor kleine en middelgrote vastgoedbeleggers. Wij bieden u diensten voor professionele exploitatie van vastgoed. Bij ons kantoor kunt u kiezen uit een Administratief Beheer, Technisch Beheer of een combinatie van beiden, namelijk Volledig Beheer

Visie/kernwaarden

Ons kantoor streeft naar een efficiënte  en persoonlijke vorm van dienstverlening met korte lijntjes en daadkracht. Resultaat, vertrouwen en een persoonlijk advies staan hoog in het vaandel.

Het team

N.A. (Nico) Zuurbier : Makelaar / Adviseur / Vastgoedbeheerder

Nico begon zijn carrière als bedrijfsmakelaar/beheerder na diverse opleidingen in marketing, communicatie en strategie. Tegenwoordig treedt Nico op als makelaar/beheerder binnen de Van Alkemare Groep en heeft hij zijn onderneming overgedragen aan zijn zoon, Nick Zuurbier. Nico en zijn dertig jaar ervaring in de horecamakelaardij, bedrijfsmakelaardij en vastgoedbranche zijn van grote toegevoegde waarde aan het hedendaags moderne kantoor. Email : na.zuurbier@vanalkemare.nl



N.D. (Nick) Zuurbier :  Directeur  / Makelaar /  Adviseur / Vastgoedbeheerder

Nick besloot op jonge leeftijd in de voetsporen van zijn vader te treden en doorliep zijn studies voorspoedig. Nick heeft het vak, op zijn Noord Hollands gesproken, “met de paplepel ingegoten gekregen" en hier passend gebruik van gemaakt. Op 18 jarige leeftijd kwam Nick, in combinatie met zijn studie makelaardij, in dienst bij zijn vader en bestuurde hij de binnendienst van het almaar groeiende bedrijf.  Sinds 1 januari 2011 is Van Alkemare volledig overgenomen door Nick en heeft Van Alkemare “3.0” steeds meer vorm gekregen. In samenwerking met zijn vader creëerde Nick twee nieuwe activiteiten binnen het bedrijf, Van Alkemare Advies en Van Alkemare Beheer. Email : nick@vanalkemare.nl

E.C.G. (Eri) Zuurbier :  Administratief medewerker / Secretaresse

Eri Zuurbier, vrouw van Nico, staat niet alleen privé maar ook zakelijk aan de zijde van haar man Nico en zoon Nick. Eri is verantwoordelijk voor het grootste gedeelte van de administratie van Van Alkemare Groep en ontvangt u telefonisch en op kantoor. 
Email : administratie@vanalkemare.nl




E. (Elly) Dekker :  Hoofd binnendienst / Secretaresse

Elly is de eerste van twee medewerkers zonder familiebanden met de familie Zuurbier. Elly is 20 jaar in dienst geweest bij een grote verzekeraar en heeft daarna de overstap gemaakt naar de Van Alkemare Groep. Elly is hoofd Binnendienst en verzorgt daarbij alle inkomende en uitgaande communicatie, ontvangt bezoekers op kantoor, staat u telefonisch te woord en speelt een grote rol in Van Alkemare Beheer.
Email : binnendienst@vanalkemare.nl



M.G. (Manou) Zuidhof : Sales/binnendienst medewerker

Manou is in januari 2014 in dienst gekomen bij de Van Alkemare Groep en werkte al als sales medewerker voor Tweede Woning Turkije (onderdeel van Van Alkemare Groep). Manou is ruim 9 jaar in dienst geweest bij een vastgoedbedrijf/beheerder waar zij verantwoordelijk was voor o.a. de administratie alsmede het aanspreekpunt naar huurders, opdrachtgevers, en uitvoerders. Manou werkt op de binnendienst, zij verzorgt naast Elly alle inkomende en uitgaande communicatie, houdt de website up to date, schrijft de nieuwsbrieven, en staat u telefonisch te woord. Email: sales@vanalkemaregroep.nl
 

« Terug

Testimonials

  • J. Rijnaarts, particuliere belegger

    “Ik had al goede ervaringen met Van Alkemare in het verleden. Zij hadden een aantal huurbemiddelingen gedaan, waarbij ze uitblonken in stiptheid, snelheid, accuratesse, deskundigheid, betrouwbaarheid en een prettig contact. Ze doen wat ze beloven. Ik heb een erg goede ervaring met de correcte en prettige samenwerking.”
  • R. Jongejans, Particuliere belegger

    “Reeds een jaar of negen doe ik zaken met Van Alkemare. Na jaren te zijn vertegenwoordigt door Nico Zuurbier heeft zijn zoon Nick nu mijn onroerend goed in beheer. Deze overgang verliep vlekkeloos en vader en zoon zijn duidelijk uit hetzelfde hout gesneden. De moderne, accurate en doelgerichte aanpak van dit kantoor zorgen voor rust in mijn portefeuille. Deze vorm van persoonlijke aandacht heb ik in mijn carrière nog weinig mogen constateren.”
  • H. Steenhagen, Jahani BV

    “Gewoon goed beheer en aandacht voor onze wensen en belangen. Erg prettig om exact te weten wie onze belangen vertegenwoordigen door te werken met dit familiebedrijf. Goede communicatie over de stand van zaken binnen onze portefeuille, korte lijntjes en altijd bereikbaar voor overleg.”

Waarom

  • 1

    Duidelijkheid.

    “Uw beheerder stelt duidelijke regels en handhaaft deze. Afspraken worden schriftelijk overeengekomen. Duidelijkheid voorkomt discussies.”
  • 2

    Wet en regelgeving

    “Uw beheerder is goed op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving en waarborgt uw belangen in elke situatie door vooruit te denken.”
  • 3

    Probleemoplossing

    “Uw beheerder neemt het contact over met uw huurders en neemt u alle werkzaamheden uit handen. U staat niet langer alleen in lastige discussies, uw beheerder neemt uw zaken waar en lost problemen voor u op.”
  • 4

    Rendement

    “Uit resultaten blijkt dat een goede verzorging van uw vastgoedportefeuille, bestaande uit een goede staat van onderhoud van uw vastgoed, professionele aandacht en een goede relatie met uw huurders, leidt tot optimaal rendement.”
Horeca ondernemers advies Horeca- & bedrijfsmakelaardij
Webdesign - Techniek - Hosting: Qball Internet B.V.