Administratief Vastgoedbeheer
Administratief Vastgoedbeheer
"Optimaliseer uw huurstromen en breng uw administratieve last onder bij Van Alkemare Vastgoedbeheer"
Heeft u slechts behoefte aan administratief beheer en wenst u het technisch beheer zelf te verrichten dan is dit uiteraard mogelijk. Het Administratief Vastgoedbeheer pakket voorziet u van een zeer complete en professionele backoffice.
Administratief beheer betekent samengevat dat wij u alle administratieve taken zoals facturering, incassering, aanmaning en indexering uit handen nemen. Daarnaast worden benodigde huurcontracten en documenten door ons kantoor opgesteld en aan u verstrekt. Denkt u hierbij ook aan opleveringsrapporten en inspectierapporten.
"Een gezonde vastgoedbelegging of portefeuille begint bij duidelijke afspraken tussen huurder en verhuurder"
Uw persoonlijke beheerder van Van Alkemare Vastgoedbeheer verzorgt vanaf het eerste contact met uw huurder(s) transparantie in de samenwerking. Om discussies met uw huurder(s) te voorkomen worden alle afspraken duidelijk en schriftelijk vastgelegd. Van Alkemare Vastgoedbeheer heeft veel ervaring met het opstellen van praktijkgerichte huurcontracten en is zeer goed thuis in de van toepassing zijnde wetten en regels.
Uw persoonlijke beheerder van Van Alkemare Vastgoedbeheer controleert de inkomende en uitgaande geldstromen, uw WOZ aanslagen, lopende verzekeringen, servicekosten, indexeringen en overige contractuele afspraken. Uw beheerder adviseert en neemt u alle nodige administratieve werkzaamheden uit handen. In overleg wordt de mate van zelfstandigheid van uw beheerder vastgesteld. Ons kantoor communiceert regelmatig de stand van zaken en u ontvangt maandelijks de status van uw huurontvangsten en overige zaken.
De vergoeding voor Administratief Vastgoedbeheer bedraagt een percentage van de huuropbrengst exclusief servicekosten, exclusief btw.
Neemt u contact op voor meer informatie door middel van een vrijblijvend kennismakingsgesprek. U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0226-343220 of per email via info@vanalkemare.nl
Heeft u slechts behoefte aan administratief beheer en wenst u het technisch beheer zelf te verrichten dan is dit uiteraard mogelijk. Het Administratief Vastgoedbeheer pakket voorziet u van een zeer complete en professionele backoffice.
Administratief beheer betekent samengevat dat wij u alle administratieve taken zoals facturering, incassering, aanmaning en indexering uit handen nemen. Daarnaast worden benodigde huurcontracten en documenten door ons kantoor opgesteld en aan u verstrekt. Denkt u hierbij ook aan opleveringsrapporten en inspectierapporten.
"Een gezonde vastgoedbelegging of portefeuille begint bij duidelijke afspraken tussen huurder en verhuurder"
Uw persoonlijke beheerder van Van Alkemare Vastgoedbeheer verzorgt vanaf het eerste contact met uw huurder(s) transparantie in de samenwerking. Om discussies met uw huurder(s) te voorkomen worden alle afspraken duidelijk en schriftelijk vastgelegd. Van Alkemare Vastgoedbeheer heeft veel ervaring met het opstellen van praktijkgerichte huurcontracten en is zeer goed thuis in de van toepassing zijnde wetten en regels.
Uw persoonlijke beheerder van Van Alkemare Vastgoedbeheer controleert de inkomende en uitgaande geldstromen, uw WOZ aanslagen, lopende verzekeringen, servicekosten, indexeringen en overige contractuele afspraken. Uw beheerder adviseert en neemt u alle nodige administratieve werkzaamheden uit handen. In overleg wordt de mate van zelfstandigheid van uw beheerder vastgesteld. Ons kantoor communiceert regelmatig de stand van zaken en u ontvangt maandelijks de status van uw huurontvangsten en overige zaken.
De vergoeding voor Administratief Vastgoedbeheer bedraagt een percentage van de huuropbrengst exclusief servicekosten, exclusief btw.
Neemt u contact op voor meer informatie door middel van een vrijblijvend kennismakingsgesprek. U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0226-343220 of per email via info@vanalkemare.nl
Laatst toegevoegd
Groet, Heereweg 254
Succesvol restaurant met ruim terras in de mooie omgeving van Groet!
Lees meer
Type | Restaurant |
Status | Te Koop |
Vraagprijs onderneming: | € 795.000,- Goodwill/inventaris |
Huurprijs pand: | € 8.333,- p/mnd excl. btw |
Alkmaar, Stationsweg 39
Chinees afhaalrestaurant bij het station en nabij het centrum in Alkmaar
Lees meer
Type | Afhaal/bezorging |
Status | Te Koop |
Vraagprijs onderneming: | € 19.500,- Goodwill/inventaris |
Huurprijs pand: | € 2.281,- p/mnd excl. btw |
Badhoevedorp, Pa Verkuijllaan 7b
Bezorg- en afhaallocatie op goede locatie in Badhoevedorp!
Lees meer
Type | Afhaal/bezorging |
Status | Te Koop |
Vraagprijs onderneming: | € 49.500,- Goodwill/inventaris |
Huurprijs pand: | € 1.960,- p/mnd excl. btw |
Recente referenties
Haarlem, Generaal Cronjestraat 36
Verkocht
Bezorg-/afhaal locatie in een gezellige wijk in Haarlem!
Lees meer
Type | Afhaal/bezorging |
Status | Verkocht |
Wormer, Poelweg 1
Verkocht
Uniek & veelzijdig horecabedrijf (restaurant, hotel en café) op prachtige locatie aan het water in Wormer!
Lees meer
Type | Restaurant |
Status | Verkocht |
Alkmaar, Langestraat 103
Verkocht
Lunchroom op fantastische locatie in centrum Alkmaar!
Lees meer
Type | Lunchroom |
Status | Verkocht |
Contact
Direct contact
Vindt u niet direct de informatie die u zoekt of heeft u vragen?
Horecamakelaar:
Nick Zuurbier
Aarzel niet en neem gerust contact op voor verder overleg!
Mail of bel ons met al uw vragen of voor het plannen van een afspraak!
0226-343220
Mail of bel ons met al uw vragen of voor het plannen van een afspraak!
Of vul ons contactformulier in
Gratis account aanmaken
Gratis account aanmaken
- Objecten toevoegen aan uw lijst met favorieten
- Meldingen ontvangen over de objecten die u volgt
- Zoekprofielen aanmaken
- Uw dossiers beheren